Social Icons

Apasa ESC pentru a inchide

Slogan Romsystems

Contractul de service all inclusive

ROMSYSTEMS va propune contractul de service all inclusive, o solutie conceputa pentru a asigura functionarea optima si gestionarea eficienta a echipamentelor dumneavoastra de birou. Prezentam in continuare detaliile acestui serviciu, care vizeaza simplificarea proceselor operationale si optimizarea costurilor asociate cu utilizarea echipamentelor de imprimare si copiere.

Prezentare generala

Contractul de service all inclusive ofera un pachet complet de servicii bazat pe principiul „cost per pagina”. Aceasta abordare permite o mai buna planificare a bugetului si elimina cheltuielile neprevazute asociate cu intretinerea echipamentelor.

Servicii incluse în pretul pe pagina

Asistenta tehnica prompta

  • Interventii tehnice in maximum 8 ore lucratoare
  • Servicii de livrare cu prioritate
  • Acoperirea integrala a costurilor de manopera

Furnizarea consumabilelor

  • Livrarea tuturor consumabilelor necesare (cu exceptia hartiei)
  • Gestionarea stocurilor de consumabile
  • Livrari in regim de urgenta

Mentenanta completa

  • Inlocuirea oricarei piese de schimb necesare
  • Extinderea garantiei pe toata durata contractului
  • Intretinere preventiva regulata

Suport operational

  • Acces permanent la platforma online dedicata
  • Sistem de inregistrare a sesizarilor si comenzilor
  • Monitorizarea utilizarii echipamentelor

Avantajele contractul de service all inclusive

Gestionarea eficienta a costurilor

  • Estimarea si planificarea exacta a cheltuielilor
  • Eliminarea costurilor neprevazute pentru reparatii
  • Facturare unica lunara pentru întregul parc de echipamente

Optimizarea functionarii

  • Reducerea perioadelor de nefunctionare a echipamentelor
  • Asigurarea continuitatii prin furnizarea de echipamente de inlocuire
  • Mentinerea productivitatii prin eliminarea intreruperilor

Simplificarea proceselor administrative

  • Monitorizarea centralizata a costurilor pe echipamente si locatii
  • Reducerea sarcinilor administrative legate de gestionarea echipamentelor Raportare detaliata privind utilizarea si costurile

Eligibilitate si implementare

  • Contractul de service all inclusive este disponibil pentru echipamentele multifunctionale A3, atat color, cat si monocrom. Procesul de implementare include:
  • Evaluarea parcului de echipamente existent
  • Propunerea unui plan personalizat de servicii
  • Instalarea sistemelor de monitorizare necesare
  • Instruirea personalului pentru utilizarea platformei online

Contractul de service all inclusive ofera o solutie completa pentru companiile care doresc sa optimizeze gestionarea echipamentelor de birou, reducand costurile si complexitatea administrativa asociata.

Pentru informatii suplimentare sau pentru a solicita o oferta personalizata, va rugam sa contactati departamentul nostru de vanzari. Suntem la dispozitia dumneavoastra pentru a raspunde oricaror intrebari si pentru a va oferi consultanta specializata in vederea implementarii solutiei de service all inclusive in cadrul organizatiei dumneavoastra.

Pentru a ne contacta puteti sa sunati la numerele 0745.779.7690746.217.588 sau completati formularul de mai jos.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.