GDPR

Norme Regulament general privind protectia datelor

Pentru a oferi cea mai buna experienta fiecarui client am decis sa prezentam modul in care respectam normele de protectia datelor astfel incat fiecare client sa fie sigur ca datele lui sunt in siguranta alaturi de noi.

Ce date colectam?

Datele pe care noi le colectam de la clienti sunt numele societatii, telefon de contact, adresa de livrare si/sau instalare a echipamentelor, consumabilelor si e pieselor de schimb, CUI, numarul de inregistrare la registrul comertului si persoana de contact desemnata.

De ce le colectam?

Datele sunt colectate cu scopul de a oferi produse si servicii si de a mentine o legatura cu firma alaturi de care lucram in special pentru servicii post vanzare cum ar fi asistenta tehnica. Daca se cer informatii in scopul utilizarii de marketing acestea impreuna cu scopul lor vor fi evidentiate in mod separat si clar catre client.Orice informatie cu caracter identificabi va fi folosita strict in indeplinirea obligatiilor partilor.

Cum le colectam?

Aceste informatii de mai sus sunt colectate fie prin completarea formularului de contact de catre client in scopul ofertarii sau, daca acestea nu sunt deja disponibile pe baza de mail folosind adresa office@romsystem.ro in vederea redactarii contractului de vanzare-cumparare catre client.

Cat timp le tinem?

Informatiile sunt pastrate pe perioada in care oferim produse si servicii catre clienti.Dupa finalizarea obligatiilor partilor. Dupa 12 luni informatiile vor fi arhivate.

Ce drepturi au clientii?

Clientul are dreptul de a cere informatii cat si copii ale datelor detinute despre acesta de catre societatea noastra. Clientul poate modifica aceste date la cererea scrisa din partea acestuia si poate cere stergerea datelor cu caracter personal.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.